Pazar, Eylül 04, 2011

3 Bahar

Gece koynuna alırken beni, 
Seni senle aldatıyorum, kendimi aldatıyorum...
Tatlı, ılık nefesin nefesimde, dudakların çilek kokuyor. 
Yorgun...
Küçük göğsüne başımı yaslıyorum. Narin ellerini saçlarımın arasında gezdirirken, yine su sineğinin hikayesini anlatıyorsun. Nemli gözlerle dalarken uykuya ardında yetim sevgiler bırakıyorsun...



Eroin'i ilk okuduğum zaman geliyor aklıma, ne kadar saf olduğumu o gün anlamıştım ve o gün kirlenmeye başladım içten içe. Şimdi  köşeye sıkışmış bir akrep gibi kendimi sokuyorum, zehirler damarlarımın daimi yolcuları olalı yıllar oluyor.
Sessiz gecelerde senin düşlerini kuruyorum, burnuma esrar kokuları geliyor, aykırı düşler aklımı sarmalıyor. Kendimi sokaklara salıyorum, ipe gelmez bir köpek gibi, dişlerimi senin düşlerinle biliyorum.

Farklı olmak uğruna kendime dair ne varsa yitiriyorum. 
Bir sigara daha yakıyorum, parmaklarım sapsarı…
Ve bir sigara daha, parmaklarımı yakarcasına...

Hiç gülmüyorum…
Hiç ağlamıyorum…

3 baharda bir geliyor
3 baharda bir ardında yetim sevgiler bırakıyorsun...

Taylan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder